Vi ønsker han velkommen inn i abborkonken. … (Les mer...) omTo store abborer fra Lintorp.
Konkurranser 2019
To nye inn fra Nafstad.
Inn på en 16. plass med Vangerud.
Vi ønsker Oddvar velkommen….
En fin fin første fisk. En ting er sikkert, jeg skal ha alt av Henrikser bak med 31.12 2019 … (Les mer...) omVi ønsker Oddvar velkommen….
Mikael Østby med sine to første :-)
Velkommen inn gubben :-) … (Les mer...) omMikael Østby med sine to første :-)
Flott 2. plass på Joachim
810 er nå den vekten Joachim må over for å nærme seg toppen … (Les mer...) omFlott 2. plass på Joachim
Nybakk kryper innpå 14. plassen.
Julian inn med sin 2. rapala abbor.
Vi i pikewallis gratulerer med enda en ny kilos fisk. … (Les mer...) omJulian inn med sin 2. rapala abbor.
Jørgen Andersen med sine første innmelding og vipps så datt alle andre ned en plass.
det er rått rett og slett. Hatt og alt annet raser av og jeg bukker :-) Og velkommen inn. … (Les mer...) omJørgen Andersen med sine første innmelding og vipps så datt alle andre ned en plass.
Jon C. Nybakk med to ny abborer.
Ligger foreløpig på en 14. plass med 7 fisker inn. … (Les mer...) omJon C. Nybakk med to ny abborer.










