En ny fin abbor fra Tobias … (Les mer...) omTobias Jakobsen med en ny abbor :-) Opp på 6. plass.
Konkurranser 2019
Buer vil være med å kjempe i toppen
fisk nummer 2 og 3 inn i konkurransen for Martin. … (Les mer...) omBuer vil være med å kjempe i toppen
Nafstad ruler sålangt i 2019 . Flere abborer inn i konkurransen.
Årets første abbor. Tatt i Rokosjøen på en 10 cm Eastfield wingman i blå/sølv
Vi ønsker Anders Haugnes velkommen inn. … (Les mer...) omÅrets første abbor. Tatt i Rokosjøen på en 10 cm Eastfield wingman i blå/sølv
Tobias Jakobsen ønsker vi velkommen inn i abborkonkurransen.
3 fine fisker er nå registrert inn. Vi gratulerer og ønsker deg velkommen. … (Les mer...) omTobias Jakobsen ønsker vi velkommen inn i abborkonkurransen.
Rett opp i tet med Jon Kjellan.
En knippe riktig fine abborer gra Jon. :-) Velkommen inn. Neste gang vil vi også se fiskeren, mannen bak :-) … (Les mer...) omRett opp i tet med Jon Kjellan.
Joker shad gir Magnus foreløpig1. plass.
Pro team Rapala med Grenberg går opp i ledelsen. The joker shad er bete som har levert. … (Les mer...) omJoker shad gir Magnus foreløpig1. plass.
To nye abborer for Arve. Leder nå konkurransen
Eva K Bjørkmann med sin første abbor.
Vi ønsker Eva velkommen inn med sin første abbor i 2019 … (Les mer...) omEva K Bjørkmann med sin første abbor.
Johann C. Vangerud med tre abborer inn i konkurransen.
Vi ønsker gutten fra de dype skoger velkommen inn. … (Les mer...) omJohann C. Vangerud med tre abborer inn i konkurransen.










