Ny innmelding i abborkonkurransen. Martin Wasberg melder inn sine første abborer i konkurransen.Fem nydelige abborer.Keep`em coming ;) Velkommen inn og grattis sier vi i Pikewallis,Nyttfiske og … (Les mer...) omMartin Wasberg melder inn 5.nydelige abborer!
2016 Abborkonk
9.-10.-11. fisk inn i tevlingen før Martin Bergman
Martin Bergman her nu et snitt på 1,6 kg på sina ti tellende abborar. Hans måste over 1270gram for å kunne øka sin totalvikt. … (Les mer...) om9.-10.-11. fisk inn i tevlingen før Martin Bergman
Velkommen til Per Stenberg
tre fine abborer.Det er gøy hvis flere gjør som Per å skriver hva fiskene er tatt på. Det kan være til inspirasjon for andre. Grym kvälls abborre som tog en Dexter Shad 150 i färgen Ayu. … (Les mer...) omVelkommen til Per Stenberg
Edvin opp på en 2.plass.
Oskar Wilnersson med sin 7. abbor inn i tevlingen.
Bo Johansson opp på 4.plass!!
Ny innmelding i abborkonkurransen. Bo Johansson melder inn 4.abborer og går opp på 4.plass på lista.Keep`em coming ;) Grattis sier vi i Pikewallis,Nyttfiske og Fiskefeber. … (Les mer...) omBo Johansson opp på 4.plass!!
Peter woksepp melder inn 3.abborer!!!
Ny innmelding i abborkonkurransen. Peter Woksepp melder inn 3 nydelige abborer i konkurransen og bytter ut en abbor.Keep`em coming ;) Grattis sier vi i Pikewallis,Nyttfiske og Fiskefeber. … (Les mer...) omPeter woksepp melder inn 3.abborer!!!
Thomas Tööj melder inn 1,6 kg og 1,3 Kg.
Ny innmelding i abborkonkurransen. Thomas melder inn to nydelige abborer til i konkurransen.Keep`em coming ;) Grattis sier vi i Pikewallis,Nyttfiske og Fiskefeber. … (Les mer...) omThomas Tööj melder inn 1,6 kg og 1,3 Kg.
Linus Storm melder inn 6.abborer !!
Ny innmelding i abborkonkurransen. Linus Storm melder inn 6.abborer i sin første innmelding i konkurransen 2016. Bra fiska Linus , Keep`em coming ;) Velkommen inn og grattis sier vi i … (Les mer...) omLinus Storm melder inn 6.abborer !!
Martin Bergman med tre svære abborer :-)
På 8 fisker har Martin 12180gram. Dette lukter det god plassering av. … (Les mer...) omMartin Bergman med tre svære abborer :-)










