Ny innmelding i abborkonkurransen.
Martin Wasberg melder inn sine første abborer i konkurransen.Fem nydelige abborer.Keep`em coming 😉
Velkommen inn og grattis sier vi i Pikewallis,Nyttfiske og Fiskefeber.
| Tog en extremt långsamt hemtagen, med små rörelser på botten, Gunki Vista Worm riggad med 8 gr shaky head |

| Tog en extremt långsamt hemtagen, med små rörelser på botten, Gunki Vista Worm riggad med 8 gr shaky head |

Tog en Gunki Whiz 4» riggad med 15 gr skalle.

Tog på en Gunki Whiz 4» riggad med 15 gr skalle.

Denna tog en Gunki Vista Worm riggad med en shaky head på 8 gr. Extremt långsamt hemtaget bete med små rörelser på botten.


