Fikk en telfon fra Minnesota nå. Klokken var 1400 og de var ute å fisket.
Det var god stemmning. Været i går hadde vært helt på tryne med 10 timer bøtteregn.
Men de hadde fått 3 flotte Musky med en 49″ og en 53″+ og en 50″ Rauno har tatt de to første og de gikk på under 2 timer så har Stephan tatt 50″. De skulle prøve å få sendt noen bilder når de kom inn i kveld, så får jeg håpe at jeg kan legge ut noen bilder i morgen……………………………….
En 53″+ fisk skal bli gøy å se, vekten er nok godt over 20kg (selv om vekt er underordnet over ther………………..

