Bildenes påvirkningskraft.
Produktvisning er en effektiv måte å la brukere bli kjent med produkter på. Selv bruker jeg masse tid på å bla meg igjennom mye, veldig mye. Og jeg kjenner det på kroppen når jeg ser noe jeg liker. For mange så er det første bekjentskapet med et agn igjennom bilder. Bilder skaper en innvendig reaksjon. Vi tenker, dæven døtte den så rå ut, eller man tenker at det der så rart ut, eller nei den var ikke noe for meg. Det brukes utallige kroner på markedsføring for treffer man kan det bety mye for en produsent. Jeg har spesielt to tilfeller der bilde har gitt meg gåsehud. Det ene var Westin sin platypus. Når jeg så den for første gang fikk jeg tenning i fjøra. Nummer til var Dextershad fra Illex, der gikk det varmt igjennom kroppen. Det er selvfølgelig mye annet også, men de to husker jeg så godt.

Jeg kan sitte og bla i timevis. Bli inspirert, bli oppdatert, ja rett og slett ta tempen på hva som finnes der ute og finne ting jeg ønsker å legge litt tid på.
Bilder sier faktisk mer en 1000 ord. Tar du deg tid til å bla litt så vil du garantert kjenne det på kroppen. Nå har jeg kun hentet bilder fra Duo men dette gjelder jo alt av produsenter og produktbilder.
Hvis man tar et knippe fangsbilder så er det samme følelse mønstret der. Bilder har kraft. Noen inspirerer, andre tenker man knapt over og andre gir litt nope følelse. Flott bilder av fangst gir ofte en god følelse og man blir inspirert. Mens en haug med dau fisk og blod ikke gjør noe annet en å provosere.