Fikk en mail fra en «kompis» i USA som ønsker å få tak i litt svenskodlat beten eller lignende.
Hvis det er noen som ønsker å bytte med han så ta kontakt med han på mailen.
getmyemails2@yahoo.com
Hey Guys,
I have come across some Snows and I was wondering if you might know someone over there that might have some nice baits to trade for them?
Thanks,
Todd
