Ny innmelding i gjeddekonkurransen. … (Les mer...) omSimon Ingvald er en grym fisker..
2015 Gjeddekonk
Rasmus Celander vil være med og kjempe..
Ny innmelding i gjeddekonkurransen. … (Les mer...) omRasmus Celander vil være med og kjempe..
Kristoffer Enger, nu rekker det gubben!! ;-)
Ny innmelding i gjeddekonkurransen. Etter en lang og treg dag, høgger det to flotte gjedder i solnedgangen! Denne tok på ismeite med regnbueørret. Klarte bare å få til mattebilde, da jeg var aleine … (Les mer...) omKristoffer Enger, nu rekker det gubben!! ;-)
Gustav Månsson med en vacker 11:a
Har hört att Gustav Månsson ska vara en duktig gäddfiskare. Kan fort bli en man som är med i toppen. Hans första bidrag är en av de vackraste hittills! Välkommen in och grattis säger … (Les mer...) omGustav Månsson med en vacker 11:a
Kristoffer Enger med to gjeddeplugger!
Ny innmelding i gjeddekonkurransen. Kristoffer Enger smeller til med to plugger av noen gjedder.. Grattis med praktfisker gubben!! … (Les mer...) omKristoffer Enger med to gjeddeplugger!
Premiebordet i 2015
Hei gøtt følk. Her er premiebordet for 2015. Tror vi bikker 70 tusen i verdi. Det er helt vilt og gledlig at så mange vil være med å sponse, og det er ikke helt ferdig enda, men 95% er klart og det … (Les mer...) omPremiebordet i 2015
4 fina damer in av 3 fina gubbar =)
Roger anmäler sina två första bidrag. Erik fyller på sin lista med en lång 10+. Matthias fyller på med en 12+. … (Les mer...) om4 fina damer in av 3 fina gubbar =)
Sebastian Ekbom melder inn sin første over 1m i år..
Tero Paakki med 10+
Tero är en grym fiskare som återkommande fångar stora exemplar. Han kan bli en man att se upp för i år! Nu anmäler han första gäddan till konken som för övrigt var det enda hugget på hela … (Les mer...) omTero Paakki med 10+










