Ny innmelding i abborkonkurransen. Jørgen registrerar sin första abborre 2016. Kul och se att du är med och tävlar igen! Välkommen in säger Pikewallis, NyttFiske & Fiskefeber! … (Les mer...) om1130g 42cm Jørgen Ødmann Andersen
2016 Abborkonk
Atle Nerland med tre nye abborer inn i konkurransen.
Velkommen inn skal du være Atle :-) … (Les mer...) omAtle Nerland med tre nye abborer inn i konkurransen.
G. A. Pedersen med en herlig kriger.
Fikk denne flott skogsvann abboren om fredagen som var. Fisken svømmer fortsatt og kan vokse seg større. … (Les mer...) omG. A. Pedersen med en herlig kriger.
Kristian Mann ønskes velkommen inn :-)
Första och enda abborren för året. Och första gången jag är med i tävlingen. Nesten twå kilo, men bara nesten. Velkommen inn Mann :-) … (Les mer...) omKristian Mann ønskes velkommen inn :-)
Jens Byholm en ny tevlande i abbor konkurransen.
Ny innmelding i abborkonkurransen. Ingen jätte men en början i a f. ? Min första innmelding men förhoppningsvis inte den sista! En fantastisk fin dag i solen på isen. Tog på en mormyska. … (Les mer...) omJens Byholm en ny tevlande i abbor konkurransen.
Jonas Hammarström velkommen inn i tevlingen.
Kvällspass efter jobbet, tog en mcrubber bass i färgen motoroil … (Les mer...) omJonas Hammarström velkommen inn i tevlingen.
Tobias Ahlström med twå nye radiga krigare.
Bare å gratulere med to nye fisker inn i tevlingen. … (Les mer...) omTobias Ahlström med twå nye radiga krigare.
2 nye på Houtan Atashpour
Tobias Ahlström med 4 kg’s fisker inn i konkurransen.
Erik med sin første i 2016 og hvilken start det blev.
Da er årets første 2kg's abbore et faktum. En grymt bra start for Erik Petersson Vi i pikewallis gratulerer så j******* mycke. … (Les mer...) omErik med sin første i 2016 og hvilken start det blev.










