Hei Erik.
Jørgen og jeg var ute og «pælma» shad etter abboren om Søndagen (26.09.2010). Vi klarte til slutt å lure opp 6stk. abbor over 900g, men bare en snek seg over kilosgrensa. Fisken på bildet veier 1100g blank og er 45cm lang. Den slurpet i seg en 12,5cm shad, ca 1.5 time før det mørknet. Vi fikk noen mindre abborer og et stort antall smågjedder i tillegg til de 6…. Vet jeg ser litt i overkant glad ut på bildet – skal skjerpe meg 😉
Ha en fin kveld.
Mvh.
Kull.
